Thursday, April 16, 2009

"CARAVANA CLIMEI" A POPOSIT IN WESTGATE PARK

Joi, 9 aprilie 2009, WWF si WNS Romania au adus "Caravana Climei” in WestGate Business Park din Bucuresti.
Prin aceasta campanie ne-am propus sa informam angajatii care isi desfasoara activitatea in acest parc de birouri cu privire la schimbarile climatice si optiunile pe care le au pentru a adapta un comportament prietenos cu mediul.
La standul special amenajat, peste 100 de rezidenti WestGate Park au discutat cu reprezentantii WWF si WNS Romania despre produse cu un consum de energie redus, energii alternative, tehnologiile hibrid etc. si le-au oferit materiale informative cu privire la incalzirea globala.
De asemenea, vizitatorii au putut testa echipamente demonstrative ca jucarii care functioneaza pe energie eoliana, bicicleta electrica sau masina hibrid Toyota Prius.

Infiintata in anul 1961, WWF este cea mai importanta organizatie internationala care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii in peste 100 de tari. Misiunea WWF la nivel global este sa construiasca un viitor in care oamenii traiesc in armonie cu natura.

"Prin intermediul campaniei ,,Caravana Climei”, dorim sa le aratam oamenilor beneficiile pe care le presupune folosirea tehnologiilor si produselor cu consum redus de energie sau a celor care functioneaza cu energie alternativa. Totodata, incercam sa demonstram ca exista lucruri simple pe care le putem face pentru mediu si care, in plus, ne ajuta sa economisim si bani. De exemplu, schimbarea becurilor clasice cu cele economice nu reduce doar consumul de energie si emisiile de dioxid de carbon, ci si factura la curent. La fel, instalarea unor sisteme de incalzire pentru casa care presupun un consum redus de energie aduce în timp un beneficiu financiar. La evenimentul din West Gate Business Park am avut ocazia sa intram in contact cu un public tanar si entuziast, fiind placut surprinsi de interesul participantilor la Caravana Climei pentru protectia mediului si pentru metodele de economisire a energiei. Stim insa ca nu putem schimba comportamentul oamenilor doar cu un singur eveniment, de aceea ne dorim sa revenim in West Gate Business Park si sa intarim mesajele noastre cu privire la responsabilitatea si grija fata de mediu.” (Ioana Busila, WWF Marketing Officer)

No comments:

Post a Comment